تجزیه و تحلیل آژانس مسافرتی

دسته بندي : فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT
تجزیه و تحلیل آژانس مسافرتی


مراحل یك :‌تعریف سیستم :‌

1-1-اهداف و وظایف سازمان

از مهمترین وظایف سازمان خدمات در رابطه با امور تور گردانی ( داخلی و خارجی ) ،تورهای خصوصی ، فروش بلیط خطوط هوایی ( داخلی و خارجی ) فروش بلیط زمینی
( داخلی و خارجی ) را میتوان نام برد. این آژانس علاوه بر این موارد فعالیتهای دیگری هم دارد:‌

- برگزار كننده سفرهای محلی و تفریحی ( اردوهای دانشجویی و دانش آموزی ، سفرهای نمایشگاهی ).

- برگزار كننده تورهای سیاحتی به كیش و قشم .

- بزگرار كننده سمینار به كنفرانس و تورهای ویژه دانشجویی.

- تنظیم برنامه مسافرتی ، مسافران با حداقل هزینه .

- انجام رزرواسیون هتل در سراسر كشور .

- انجام رزرواسیون هتل در كشورهای خارجی .

- اخذ ویزا از كشورهای آسیای میانه

2-1- نیروی انسانی و ساختار

نیروی انسانی فعال در این آژانس به صورت زیر هستند:

- مدیر ( مدیریت ) :‌نظارت بر كار پرسنل و برنامه ریزی وتصمیم نهایی .

- مدیر فنی : جانشین مدیر عامل و نرخ گیری بلیطهای خارجی ، ارائه بهترین مسیر و نظارت بر كار پرسنل .

- حسابدار: كنترل و تصمیم گیری در كلیه امور مالی دفتر ( اعم از حسابهای دریافتی و پرداختی و …).

- كارمند فروش بلیط داخلی :‌رزرو و صدور كلیه بلیطهای داخلی با سیستم رزویشن.

- كارمند فروش بلیط خارجی : رزرو و صدور كلیه بلیطهای خارجی .

- كارمند فروش تور داخلی و خارجی: پاسخ گویی و مشاوره با مسافر ( مراجعه
كننده ) جهت انجام تور داخلی و خارجی و گرفتن ویزا و رزو هتل.

- صندوقدار :‌دریافت و پرداخت وجوه نقدی .

- تحصیل وار: انجام امور بانكی و امور خارج از دفتر .

- آبدارچی :‌مسئول نظافت و پاكیزگی محیط آژانس .

ساختار این سازمان بصورت سلسله مراتبی می باشد.
دسته بندی: فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT

تعداد مشاهده: 1438 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ورد و قابل ویرایش

تعداد صفحات: 53

حجم فایل:144 کیلوبایت

 قیمت: 29,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: